Intrebari frecvente

Intrebari generale

I: Cum va contactez?

  • Email: Echipa noastra astepta sa te ajute in legatura cu intrebarile sau nelamuririle tale. Raspundem la mesajele email-urile primite si incercam sa fim cat mai rapizi cu putinta. Putem sa-ti oferim cele mai prompte si utile raspunsuri despre produse, marci, publicatii sau intrebari frecvente via email. Scrie un email echipei Delimano la adresa info@delimano.md.
  • Telefon:Poti sa ne suni si te vom ajuta cu privire la toate intrebarile si nelamuririle tale la numarul de telefon (022) 264 101. Comenzile se fac foarte usor prin telefon, asa incat nu ezita sa ne suni. Numarul de telefon pentru comenzi este (022) 264 064. Ne poti contacta de Luni pana Vineri in intervalul 09.00 -17.30. Putem sa-ti oferim cele mai prompte si utile raspunsuri despre produse, marci, publicatii sau intrebari frecvente via telefon. Comanzi foarte usor si nu trebuie sa scrii nimic la calculator.

I: Oferiti ajutor prin intermediul asistentei live?

In momentul de fata nu oferim asistenta pe chat in timp real, dar ea este in plan, in viitorul foarte apropiat. Dorim sa iti oferim in permanenta ajutorul cel mai bun cu putinta, deci ne straduim sa atingem acest obiectiv. Intre timp, ne poti contacta pe mail, telefonic sau retelele de socializare.

I: Am vreun beneficiu daca am cont la voi?

Credem ca da. Multe!

  • Vei cumpara mai repede si foarte usor, nemaifiind nevoie sa completezi vreodata niciunul dintre campurile destinate achizitiei.
  • Iti poti crea o lista de preferinte pentru viitor, pe care o poti personaliza adaugand produsele interesante pentru tine.
  • Poti sa identifici cu usurinta istoricul comezilor efectuate.
  • Poti sa vizualizezi si sa identifici toate abonarile e-mail, sa te dezabonezi sau sa intrerupi temporar trimiterea acestora.
  • Poti comanda direct la tine acasa cataloage tiparite si multe, multe altele.

I: Cum stim ca e sigur sa cumparam de la voi?

Facem in asa fel incat zilnic suntem 100% siguri ca tranzactiile tale sunt sigure pe site-ul Delimano. Iti respectam intimitatea si ne angajam sa o protejam. Te rugam sa citesti Termeni de confidentialitate si Termeni si conditii pentru a afla mai multe.

I: Cum pot sa scriu un comentariu despere produs?

Poti sa scrii un comentariu despre produs foarte usor. Poti sa derulezi pagina in jos si sa faci click pe butonul „Scrie un comentariu“ si adaugi comentariul tau.

  • Odata ales un produs, in susul paginii, langa stele se vede „XX comentarii“; apasa si vei fi directionat in josul paginii.
  • Odata trimis comentariul, acesta va aparea in termen de 48 de ore pe site.

Trebuie sa ai in vedere ca poti lasa comentarii numai daca esti logat. Daca inca nu ai un cont, apasa aici pentru a creea unul. Te rugam sa citesti Termeni si conditii pentru a afla despre conditiile juridice privitoare la trimiterea comentariilor.

I: Cum pot sa dau like la pagina ta de Facebook?

Poti sa dai like la pagina noastra de Facebook facand click aici. Multumim!

I: Cum ma pot abona la ofertele voastre prin e-mail?

Poti sa te abonezi la lista noastra de e-mail facand click aici. Multumim!

I: Cum ma pot dezabona de la ofertele voastre prin e-mail?

Daca nu mai doresti sa primesti mesaje email-uri de la noi (oferte, articole, etc.) te rugam sa intrii in contul tau si sa faci clic pe abonamente Newsletter de unde poti sa-ti administrezi cu usurinta abonamentele.

Te rugam insa sa te gandesti de doua ori, nu te putem pune la loc pe lista odata ce ai decis sa nu mai primesti e-mail-urile noastre

I: Cum pot folosi cuponul pe care l-am primit?

E usor sa folosesti cuponul.

  1. Atunci cand ai facut comanda poti sa vezi codul cuponului tau la primul pas de verificare.
  2. Insereaza codul cuponului in campul indicat si apasa butonul verde „Activeaza cuponul“.
  3. Discountul tau, beneficiul, etc., va fi automat afisat in partea dreapta la informatii despre pret.

Despre conditiile folosirii cuponului citeste mai multe in Termeni si conditii.

Produse - invelis ceramic

I: Trebuie sa actionez in vreun fel asupra stratului ceramic inainte sa folosesc vesela?

Inainte de prima utilizare, spala tigia cu apa calduta cu putin detergent pentru a indeparta orice urma de praf. Usuc-o si sterge-o cu un prosop de hartie si un pic de ulei pentru ca la final sa fie perfect curata.

I: Care este temperatura maxima la care rezista invelisul ceramic?

Invelisul CERAMICA® este rezistent la temperaturi inalte (450°C), astfel incat nu poate suferi modificari (chiar si asa, nu se recomanda in nici un caz supraincalzirea acestuia cand este gol). Nu lasa niciodata nesupravegheate vasele pentru gatit. – este indicat sa foloseasca la temperaturi mai joase pentru a nu se lipi/innegri stratul din ceramica.

Asigura-te ca elementul de incalzire se potriveste cu tigaia si nu ii depaseste marginile.

I: Ce tip de ulei ar trebui sa folosesc pentru invelisul ceramic?

Recomandam folosirea uleiului si a untului. Se recomanda utilizarea unor uleiuri si grasimi cu un punct de ardere inalt, asa cum este uleiul rafinat de masline, cel de arahide, de porumb si untul (clarifiat).

I: Ce tip de ustensile ar trebui sa folosesc pentru invelisul ceramic?

Se recomanda folosirea ustensilelor din plastic, cauciuc si lemn pentru a prelungi durata de utilizare a tigaii. Nu folosi niciodata ustensiile din metal pe o suprafata antiaderenta. Nu taia alimente in timp ce acestea se afla inca in tigaie..

I: Ce tip de ulei ar trebui sa folosesc pentru invelisul ceramic?

Dupa fiecare utilizare, tigaia trebuie initial lasata sa se raceasca si apoi se poate curata.

Tigaile prevazute cu CERAMICA® se spala de mana usor cu bureti ne-abrazivi, fiind interzisa folosirea produselor chimice agresive; daca le speli folosind o masina de spalat vase, se folosesc produse de curatat neagresive pentru a evita pierderea proprietatilor anti-aderente, cauzata de agresiunea detergentilor. Daca sunt arse, unele mancaruri grase (carnati, slanina, etc.) pot lasa unele pete superficiale. Pentru a le indeparta, lasa produsul la inmuiat cu detergent si apoi sterge pana se usuca cu un burete moale.

Daca apar pete, incalzeste niste otet alb in tigaie si apoi curat-o in mod normal. Nici una dintre aceste pete nu vor copromite in vreun fel performantele produsului.

I: Cum trebuie sa depozitez vasele cu invelis ceramic??

Pentru a asigura o intrebuintare indelungata, se recomanda la fiecare utilizare manevrarea atenta, evitandu-se zgarierea produsului.

Depozitati corect tigaia si nu permiteti alte suprafete cu margini ascutite sa vina in contact cu interiorul tigaii. Protectia ideala impotriva zgarieturilor este suportul protector Delimano Daisy fabricat dintr-un material ne-tesut.

Urmele superficiale si decolorarea aparute in timp sunt normale si nu vor afecta performantele invelisului.

I: Invelisul ceramic este o solutie ecologica?

CERAMICA® este un invelis special care se bazeaza pe nanotehnologia care creeaza o pelicula densa si compacta intotdeauna neteda si fara pori. CERAMICA® este o alternativa fara PTFE bazata pe tehnologia sol-gel (ceea ce inseamna ca invelisul ceramic este pulverizat fara utilizarea vreunui adeziv) cu propietati eccelente de „Curatare facila“.

Spre deosebire de majoritatea invelisurilor nonaderente, invelisul CERAMICA® este natural, nu contine PFOA iar procesul sau de fabricare este sustenabil din punct de vedere al mediului inconjurator, din cauza emisiilor scazute de CO2

Fiind un material natural, CERAMICA® influenteaza intr-o mai mica masura mediul inconjurator, iar datorita conductibilitatii sale termice perfecte, asigura un gatit mai sanatos.

Reclamatii

I: Produsul meu Delimano s-a stricat, ce fac?

Daca produsul mai e inca in garantie (ai primit o notificare de garantie la cumpararea produsului), te rugam sa trimiti produsul in ambalajul original impreuna cu certificatul de garantie valid, dar si formularul de reclamatie completat si semnat la adresa:

  • ICS 'TOP SHOP STUDIOMODERNA' SRL, CF 1010600027395, Chisinau, str. Piata Dimitrie Cantemir 1.

Totodata poti suna la numarul de telefon (022) 264 101, unde un operator iti va pune la dispozitie toate informatiile necesare. Te vom contacta cu privire la informatia despre data livrarii produsului reparat. Te rugam sa iei in considerare faptul ca fara un document de garantie (factura) nu putem acoperi costurile de reparatie.

I: Ce este garantia produsului meu?

Garantia se acorda pentru produsele ale caror instructiuni de utilizare au fost respectate intocmai. Nu se asigura garantie pentru produsele deteriorate din cauza nerespectarii instructiunilor de utilizare, intretinere si manipulare cat si a interventiei neautorizate asupra acestora.

Pentru mai multe informatii te rugam sa citesti sectiunea Garantie.

Comenzi

I: Pot sa-mi anulez comanda?

Daca doresti sa schimbi sau sa anulezi o comanda te rugam sa ne contactezi telefonic la numarul (022) 264 101 sau sa ne trimiti un email si iti vom schimba comanda sau o vom anula. Trebuie sa stii ca in cazul in care produsul a parasit deja depozitul nostru, nu mai putem sa-ti schimbam comanda ci doar sa o anulam. Cu toate acestea, comanda poate fi refacuta ulterior.

I: Care este situatia comenzii mele?

Suntem incantati sa identificam pentru tine care este situatia comenzii tale. Cea mai rapida modalitate este sa ne suni la numarul de telefon (022) 264 101 iti vom da informatia imediat.

I: Produsul pe care il doresc nu mai este in stoc, ce fac?

Din pacate, nu pastram decat anumite cantitati dintr-un anumit produse si in aceste cazuri nu iti putem livra produsul. Cu toate acestea suntem cu adevarat fericiti ca putem sa te ajutam oricand sa gasesti un inlocuitor al produsului.

Din fericire, nu se intampla foarte des sa ramanem fara produse in stoc. Iar atunci cand se intampla ca un produs foarte cautat sa nu fie momentan disponibil, facem tot ce ne sta in putinta sa vi-l punem la dispozitie in cel mai scurt timp. Astfel, puteti informa operatorii nostrii ca alegeti sa asteptati pana cand produsul dorit va fi disponibil.

Livrarea produselor

I: Cat costa livrarea?

Livrarea se calculeaza in functie de greutatea intregului pachet si localitatea unde trebuie livrat. Informatii detaliate despre livrare gasesti aici

I: Cat timp va trece pana la onorarea comenzii mele?

La efectuarea unei comenzi expertul nostru Delimano te va contacta pentru a confirma adresa si data livrarii. Termenul general de livrare este de pana la 5 zile calendaristice. In raza municipiului Chisinau livarea se executa in 1-3 zile calendaristice.

Daca expertul nostru Delimano nu te contacteaza in timp de 1 saptamana, te rugam sa ne trimiti un e-mail la adresa sau sa ne suni la (022) 264 101 si vom identifica comanda ta imediat.

I: Pot sa aleg cand imi este livrat produsul?

Ai optiunea de a alege modalitatea de livrare in observatiile comenzii sau sa i le explici expertului Delimano atunci cand te contacteaza iar noi vom face tot posibilul sa iti respectam dorintele.

I: Trebuie sa semnez chiar pentru coletul livrat?

In cazul in care platesti cash la livrare trebuie sa accepti personal produsul si sa semnezi pentru el.

I: Daca ma razgandesc si inca nu am primit produsul?

Te rugam mult sa ne informezi daca te-ai razgandit cat de curand posibil. Atunci putem anula comanda fara niciun alt cost aditional.

Produsele noastre Delimano au o garantie de returnare a banilor de 14 zile calendaristice astfel incat poti sa incerci produsul acasa pentru a vedea daca iti place inainte sa iei o decizie.

I: Livrati produse in afara tarilor?

Nu iti putem livra produsele in afara tarii, insa in cazul in care esti interesat ne poti contacta via e-mail si vom incerca sa vedem daca se poate face o livrare speciala.

Retururi

I: Vreau sa returnez ce am cumparat, ce sa fac?

Daca nu sunteti multumit(a) de produsul comandat, indiferent de motiv, il puteti returna, nedeteriorat, in ambalajul original. Respectati perioada de 10 zile de testare si veti primi inapoi suma achitata.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. In acest caz, te rugam sa ne contactezi in scris la adresa  info@delimano.md. In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor, Studio Moderna nu isi asuma nici o responsabilitate privind returnarea si solutionarea problemei.

I: Cat de mult dureaza sa primesc bani inapoi daca returnez produsul?

Termenul de returnare a banilor este de 30 de zile, de la data denuntarii unilaterale a contractului la distanta, prin returnarea produsului.

I: Care sunt taxele de expediere pentru returnarea unui produs?

Taxa este calculata prin serviciul corespunzator in functie de greutatea si marimea produsului. (taxa este suportata de cumparator)

Informati despre plata

I: Ce forme de plata acceptati?

Achitati produsele la livrare! Astfel, nu exista nici un risc pentru dvs. Preturile includ TVA, iar la acestea se adauga taxa postala.

I: Acceptati carti de credit internationale?

Din pacate nu acceptam achitarea cu carti de credit dar puteti achita foarte usor si sigur la livrarea produsului.

I: Cum se face plata la livrare?

Plata la livrare este un mod de plata sigur si usor. Nu tebuie decat sa ai banii cash conform comenzii tale si sa ii inmanezi operatorului insarcinat cu livrarea in schimbul produsului tau.

I: Este sigur sa platesc cu card-ul meu de credit/debit pe saitul vostru?

Din pacate nu acceptam achitarea cu carti de credit dar puteti achita foarte usor si sigur la livrarea produsului.

Tehnologie

I: Ce sunt cookie-urile? Trebuie sa activez cookies-urile in browser-ul meu?

O cookie este un mic volum de date trimis catre browserul tau din partea unui site web si pastrat pe hard drive-ul tau. Daca preferintele motorului tau de cautare o permite (majoritatea browserelor sunt instalate cu cookies-urile activate), fiecare site web poate trimite propiile cookies-uri spre motorul de cautare. Pentru a-ti proteja intimitatea, cookies-urile nu pastreaza informatii personale ci identifica niste utilizatori anonimi unici. Fiecare site web are acees doar la cookie-urile trimise catre hard drive-ul tau, nu catre cookie-urile trimise de catre alt site web.

Daca imparti calculatorul cu alte persoane si nu doresti ca acestea sa aiba acces la informatiile contului tau, fii sigur ca nu esti conectat atunci cand lasi calculatorul nesupravegheat. Poti sa te deconectezi dand click pe link-ul "Deconectare" din susul paginii.

Pentru mai multe informatii despre utilizarea cookies-urilor, citeste Termeni de confidentialitate.

I: Atunci cand fac o comanda primesc un mesaj cu o eroare unde se mentioneaza faptul ca s-a produs o eroare. Ce nu a functionat si ce trebuie sa fac?

Asigura-te ca ai introdus toate datele necesare in locul si in ordinea necesara (si ai verificat de doua ori informatiile despre card-ul tau de credit). Partile lipsa sunt indicate cu un cerc rosu. Daca totul este in regula si tot nu poti face comanda iti recomandam sa inchizi site-ul si sa il deschizi din nou utilizand o noua fereastra.

Daca nici asa nu merge, te rugam sa ne scrii un email iar noi vom rezolva problema.

Informatiile tale

I: Mi-am schimbat adresa de e-mail, cum pot sa-mi actulizez informatiile?

Poti sa-ti actualizezi adresa de e-mail, intrand in contul tau online si apasand pe categoria Abonament Newsletter.

I: Vreau sa-mi schimb parola, cum pot sa fac acest lucru?

Poti sa-ti actualizezi adresa de e-mail, intrand in contul tau online si apasand pe categoria „Informatii despre cont“.

I: Nu mai am nevoie de acest cont, cum il pot inchide?

Daca doresti sa-ti stergi contul si toate informatiile din interior, te rugam sa ne scrii un email la adresa info@delimano.md si noi o vom face pentru tine.